• Vítáme Vás na stránkách školní jídelny ZŠ Pohůrecká

          V naší jídelně vaříme denně cca 850 obědů pro žáky a zaměstnance naší školy. Strávníci si mohou vybírat mezi dvěma jídly, oběd se skládá z polévky, hlavního chodu, zeleninového salátu/kompotu/ovoce nebo mléčného výrobku a nápoje (vždy k dispozici slazená i neslazená varianta).

          Skladba jídelníčku zohledňuje „spotřební koš“ a zásady zdravé výživy pro děti. Vaříme ze základních surovin, z čerstvé (popř. kvalitní mražené) zeleniny, masa, brambor a ovoce od místních dodavatelů.

          Pitný režim je zajištěn automatem se šťávou i čistou vodou a dalším teplým nebo studeným nápojem (čaj, ochucené mléko), v letních měsících doplněn o vodu s citronem a mátou. Vaříme kvalitní čaje od českých výrobců (Biogena, Dobré pití), připravujeme pro děti ochucená mléka a koktejly s ovocem a oblíbené ředěné ovocné šťávy různých příchutí bez přídavku cukru ( s minimálním množstvím 50% ovoce, většinou jsou ale 100% ovocné).

          Snažíme se dětem nabídnout tradiční česká jídla, která jsou mezi nimi stále nejoblíbenější, ale i méně známé potraviny jako je bulgur, kuskus, tofu, do polévek zavářky z různých druhů vloček, luštěninové Pepitky, ze zeleniny např. řapíkatý celer, chřest, černý kořen. Pro zahušťování pokrmů používáme kromě klasické mouky i mouky luštěninové, pohankové, rýžové a kukuřičné.

          Již několikrát jsme také využili nabídky spolupráce s externím profesionálním kuchařem a uvařili tak dětem netradiční menu, inspirované např. mezinárodní kuchyní, nebo tematické menu vánoční, velikonoční apod.

           

          Kolektiv školní jídelny.

           

          Kontakty na školní jídelnu:

          Vedoucí školní jídelny : Dagmar Blažková

          Telefon do kanceláře : 387 011 810

          Telefon do kuchyně : 387 011 837

          Mobilní telefon : 603 185 865

          E-mailová adresa : blazkova@zspohurecka.cz

           

           

          Přihláška ke stravování

          prihlaska_ke_stravovani_2024(1).xlsx

           

           

          Výdejní časy:

          výdej do jídlonosičů při neplánované nepřítomnosti žáka - 1.den nemoci :

          11:15 - 11:40 hodin

          výdej pro žáky a zaměstnance školy :

          11:45 - 14:00 hodin

           

          Ceny obědů dle věkových kategorií:

          7-10 let           33,- Kč / bez státní dotace 84,-Kč

          11-14 let         35,- Kč / bez státní dotace 86,-Kč

          15 a více let   37,- Kč / bez státní dotace 88,-Kč

          diety               39,- Kč / bez státní dotace 90,-Kč

           

           

          Způsob úhrady stravného

          Obědy ve školní jídelně se platí INKASEM  pro účet č.:  100 272 281/0800

          V případě nezaplacení obědů je strávník zablokován až do doby úhrady. 

          Peníze za odhlášené obědy budou automaticky odečteny z platby následující měsíc.

          Platba v hotovosti je možná pouze ve výjimečných případech (pokud nemá zákonný zástupce žáka zřízen bankovní účet) po dohodě s vedoucí školní jídelny.

           

           

          Volba obědů

          Obědy ve školní jídelně si můžete navolit na adrese: http://www.strava.cz/

          Přihlašovací údaje obdržíte v kanceláři jídelny po přihlášení ke stravování.

          Číslo jídelny: 3403

          V případě potíží se obraťte na vedoucí školní jídelny, tel: 387 011 810, email: blazkova@zspohurecka.cz

           

           

          Odhlašování obědů v době nemoci

          Upozorňujeme na povinnost rodičů (zákonných zástupců) žáka školy odhlašovat obědy v době nemoci.

          Žák má nárok na dotovaný oběd pouze první den nemoci, ostatní dny je nutno odhlásit!

          Způsob odhlašování obědů v případě onemocnění žáka

          Odhláška oběda v případě onemocnění žáka je možná pouze den předem do 12:00 hodin (v systému strava.cz).

          První den nemoci (tzv.neplánovaná nepřítomnost) je možné oběd ve vyhrazeném čase (11:15 - 11:40 hod.) vyzvednout do jídlonosiče.

          Bohužel není možné odhlašovat oběd později než je výše uvedeno (ráno na ten samý den), jelikož není v tuto dobu již možné upravovat normy a v souvislosti s tím měnit objednávky čerstvých potravin (máme již naskladněno a obědy jsou ve fázi příprav).

           

          Doplatky za neodhlášené obědy v době nepřítomnosti žáka

          Rozhodnutím ředitelky školy se od června 2024 budou doplatky za neodhlášené obědy v době nepřítomnosti žáka ve výuce strhávat žákům ze školní pokladny.

          Ředitelka školy
          Ing. Dana Walterová

           

           

          Vnitřní řád školní jídelny

          skolni_jidelna2.pdf

           

          Příkaz paní ředitelky - nevratné čipy

          Příkaz paní ředitelky č.1/2018 - čipy

          Úhrada čipů ve školní jídelně

          Každý žák nebo zaměstnanec, přihlášený ke stravování ve školní jídelně, je povinen zakoupit si bezkontaktní čip, který lze využívat po celou dobu školní docházky, resp. po celou dobu stravování.

           S platností od 3. 9. 2018 jsou platby za všechny čipy nevratné nikoliv zálohované. Důvodem změny je značné opotřebení čipů, které strávníci po ukončení používání vrací a s tím související nemožnost čipy nadále použít pro další strávníky (vznikají další finanční náklady pro školu).

           Strávník je povinen neprodleně nahlásit ztrátu nebo zcizení čipu. Jeho čip bude deaktivován, aby nemohlo dojít ke zneužití a žák si zakoupí nový čip.

            

          V Českých Budějovicích dne 31. 8. 2018