• Info o centru

      • Centrum kolegiální podpory při základní škole Pohůrecká v Českých Budějovicích je unikátní instituce, která poskytuje podporu učitelům a ředitelům základních škol v oblasti profesního rozvoje a vzdělávání. Cílem centra je pomoci učitelům zlepšit kvalitu výuky a přispět k celkovému zkvalitnění vzdělávání na základních školách v regionu.

        Centrum kolegiální podpory funguje jako komunitní centrum pro učitele, kde se mohou setkávat, diskutovat o svých zkušenostech a získávat nové znalosti a dovednosti. Nabízí širokou škálu profesních developmentových aktivit, jako jsou workshopy, přednášky, semináře a další vzdělávací programy.

        Centrum kolegiální podpory také poskytuje poradenské služby pro učitele a ředitele základních škol, které jim pomáhají řešit různé profesní problémy a výzvy. Může jim také pomoci s hledáním zdrojů a informací potřebných pro rozvoj jejich profesních znalostí a dovedností.

        Kromě profesního rozvoje učitelů se centrum zaměřuje také na podporu ředitelů základních škol. Nabízí ředitelům školení a workshopy zaměřené na vedení školy, plánování a řízení vzdělávacích programů a další oblasti, které jsou pro ředitele důležité.

        V neposlední řadě centrum kolegiální podpory spolupracuje s místními vzdělávacími institucemi a organizacemi, aby mohlo poskytovat co nejkvalitnější služby a podporu učitelům a ředitelům základních škol v regionu.

        Vedoucím centra je v současné době pan Mgr. Vratislav Ulrich

  • Augmentovaná realita (AR)  - aktuální projekt na naší škole

     

    Augment realita (AR) je technologie, která umožňuje přidávat virtuální objekty nebo informace do skutečného prostředí prostřednictvím mobilních zařízení nebo speciálních brýlí. Využití augment reality ve výuce na základní škole může přinést řadu výhod a pomoci žákům lépe pochopit složitá témata nebo koncepty.

    Augment realita může být využita ve výuce například tak, že žákům umožní procházet si historické nebo geografické lokality nebo zkoumat lidské tělo zblízka bez nutnosti cestovat nebo používat modely. Může být také použita k demonstraci chemických reakcí nebo fyzikálních jevů a pomoci žákům lépe pochopit složitá témata.

    Pro využití augment reality ve výuce je nutné mít k dispozici odpovídající technické vybavení, jako jsou mobilní zařízení nebo brýle s podporou AR. Je důležité také zajistit, aby učitelé byli schopni s technologií pracovat a byli připraveni ji využít ve své výuce.

    V neposlední řadě je důležité zvážit, zda je využití augment reality v dané situaci vhodné a zda může pomoci žákům lépe pochopit dané téma nebo koncept. Je také důležité zajistit, aby žáci měli dostatečné pokyny a podporu pro práci s technologií a aby byli schopni s ní bezpečně pracovat.